مکان های دیدنی دنیا

برای مشاهده تصاویر

 

به ادامه مطلب بروید

 

.........................................................................................................................................

ادامه نوشته

اس ام اس های روز معلم به زبان انگلیسی

اس ام اس روز معلم به زبان انگلیسی ، Happy teachers day,

I found
guidance,
friendship,
discipline
and
love,
everything, in one person.
And that person is you
Happy Teachers Day!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

I may not say it always.
But, I mean it whenever I say it.
Thank You Teacher
For all the things you have done for me.
Happy Teachers Day!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

You are not only our teacher.
Rather, you are friend, philosopher and guide, all molded into one person.
We will always be grateful to you for your support.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 


I may not say it always.
But, I mean it whenever I say it.
Thank You Teacher for all the things you have done for us.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

The Award for
the most wonderful teacher
has been declared
and
it goes to You.
Wishing you a very Happy Teachers day!
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Teachers Day
The way you teach
The knowledge you share
The care you take
The love you shower..
Makes you
The world’s best teacher
Happy Teacher’s Day!
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

To his/her students
A teacher is always true!
We are fortunate to have a teacher
As wonderful loving and caring as you!
Happy Teachers Day

ثبت رکورد جدید برای پرندگان خشمگین

روویو، شركت سازنده بازی‌های موبایل اعلام كرد كه میزان دانلود بازی پرندگان خشمگین از مرز 500 میلیون بار فراتر رفت.

Angry Birds

بازی پرندگان خشمگین كمتر از دو سال پیش برای نخستین بار روانه بازار شد و از آن زمان تاكنون این بازی بیش از 500 میلیون بار در دنیا دانلود شده كه یك ركورد جدید محسوب می‌شود.

پیتر وسترباكا، مدیر بازاریابی شركت روویو، در كنفرانسی در هلسینكی فنلاند گفت: تعداد دفعات دانلود بازی پرندگان خشمگین یك ركورد جدید بوده و هیچ بازی دیگری به این رقم نرسیده است.

بازی پرندگان خشمگین در 11 دسامبر سال 2009 برای گوشی آی فون اپل عرضه شد و هفته‌های متمادی در صدر فهرست محبوب‌ترین بازیها قرار داشت.

به گزارش رویترز، مدیر بازاریابی شركت روویو همچنین در كنفرانس خبری خود قصد شركتش را رسیدن به تعداد یك میلیارد نفر هوادار در جهان اعلام كرد.

جالب است بخوانید..

محاسبه عجيب:
از پدری پرسيدند: آيا درست است که می گويند:(زمانی فرا خواهد رسيد که پسرها بزرگتر ازپدرشان خواهند شد؟)گفت:اتفاقا اين موضوع سخت ذهن مرا به خود مشغول کرده است.
البته کاری به استعداد ونبوغ شان ندارم.منظور من سن وسال آنهاست.....
پرسيدند:به چه دليل؟
گفت:به اين دليل که برايتان شرح خواهم داد.
وقتی پسرم متولدشد من۳۰ سال داشتم.يعنی ۳۰ برابر او سن داشتم.
وقتی ۲ ساله شدمن۳۲ سال داشتم.يعنی۱۶ برابراوسن داشتم.
وقتی۳ ساله شدمن۳۳ سال داشتم.يعنی۱۱ برابر او سن داشتم.
وقتی۵ ساله شدمن۳۵ سال داشتم.يعنی۷ برابر او سن داشتم.
وقتی۶ ساله شدمن۳۶ سال داشتم.يعنی۶ برابر او سن داشتم.
وقتی۱۰ ساله شدمن۴۰ سال داشتم.يعنی۴ برابر او سن داشتم.
وقتی۱۵ ساله شدمن۴۵ سال داشتم.يعنی۳ برابراو سن داشتم.
حالا او۳۰ ساله شده است ومن۶۰ سال دارم يعنی ۲ برابر اوسن دارم.
می ترسم اگر اوضاع به همين منوال پيش رود او به زودی ازمن جلو بزند و اوپدر من يشود و من پسر اوبشوم.

عدد هفت

ادامه مطلب.....................................................................................................................

 

ادامه نوشته

معما هاي جالب

rezag20.blogfa.com

۱

فرض کنید در جایی گرفتار شده اید به شما میگویند یك جمله بگو اگر راست باشد كباب خواهی شد و اگر دروغ باشد آب پز خواهی شد .چه جمله ای خواهید گفت؟

2

به جای هر یك از حروف چه عددی قرار دهیم تا عمل تساوی برقرار باشد؟

Dcba=4*abcd

3

در دو اتاق مجزا در یکی سه لامپ 100 و 200 و 300 واتی در کنار هم وجود داره و در دیگری سه کلید که هر کدام از کلیدها مربوط به یک لامپ است ولی ترتیب کلیدها مشخص نیست چگونه میتوان با یک بار رفتن به اتاق لامپها ترتیب کلیدها را مشخص کرد ؟ در ضمن هیچ وسیله ای و هیچکس همراه شما و در اتاقها نیست .

4

10 كیسه داریم . در هر كیسه 10 مهره است . همه مهره ها 10 گرمی هستند . فقط یكی از كیسه ها حاوی مهره های 9 گرمی است . با یك ترازو و فقط با یكبار وزن كردن چگونه می توان كیسه ای كه مهره هایش 9 گرمی است را تشخیص داد؟

5

یک شخص  کر و لال میخواهد مسواک بخرد. با در آوردن ادای مسواک زدن،  خواسته‌اش را به فروشنده می فهماند و موفق به خرید مسواک میشود. در همین حال شخص کوری وارد مغازه شده و میخواهد عینک آفتابی بخرد او چگونه باید فروشنده را متوجه منظور خود کند؟

6

در یک کیسه تعدادی گوی داریم اگر 2 تا 2 برداریم یکی اضافه میماند. 3 تا 3 برداریم یکی اضافه میماند4 تا 4 برداریم یکی اضافه میماند5 تا 5 برداریم یکی اضافه میماند6 تا 6 برداریم یکی اضافه میماند ولی اگر 7 تا 7 برداریم چیزی اضافه نمی ماند چند گوی در کیسه وجود داشته است ؟

7

در اعداد رومی X نشانه عدد 10 و حرف  Iنشانه عدد 1 است ،اگر I پهلوی راست X نوشته شود به معنیه 1+10 ،و اگر i پهلوی چپ X نوشته شود به معنی 1- 10 است ،اکنون اگر  رابطه ی :   XI +I=X   بنویسید به معنی   10=1+11 نادرست است ، بدون دست کاری در نوشته چه عملی می توان انجام داد تا این رابطه درست باشد؟

8

دو فیتیله داریم که هر کدام در 1 ساعت میسوزند اندازه و پهنای هر کدام با هم فرق می کند در کل یکی کوتاه تر و یکی بلندتر هستند چگونه می توان با آنها 45 دقیقه را اندازه گرفت؟

نکته :

از تقسیم کردن فیتیله ها نمیتوان استفاده کرد زیرا ممکن است یک چهارم یک فیتیله در 50 دقیقه بسوزد و بقیه آن که سه چهارم آن می باشد فقط در 10 دقیقه  یا بلعکس

9

چه تعداد از هر نوع حیوان به داخل کشتی موسی برده شد ؟

10

شیب یک طرف پشت بام شیروانی شکلی ، شصت درجه است و طرف دیگر 30 درجه است . خروسی روی این پشت بام تخم گذاشته است . تخم به کدام سمت پرت می شود ؟

11

فرض کنید راننده یک اتوبوس هستید مقصد اتوبوس از  مشهد به شیراز است تعداد مسافرین 36 نفر می باشد و درتهران 23 نفر پیاده و 14 نفر سوار می شوند در اصفهان نیز 18 نفر پیاده و 5 نفر سوار می شوند . راننده چند سال دارد ؟

 برای  مشاهده جواب ها به ادامه مطلب بروید............

ادامه نوشته

ساختمان هاي عجيب

براي مشاهده ساختمان هاي عجيب به ادامه مطلب برويد............................................................

ادامه نوشته

وحشتناک ترین ولی مهربان ترین همسر دنیا!

دانی راموس مکزیکی که به دلیل موهای صورت خود به مرد گرگی مشهور است. علی‌ رغم رفتارهای توهین‌ آمیز اطرافیان خود توانسته خود را با شرایط وفق دهد.

راموس به بیماری موسوم به سندرم گرگی مبتلاست که باعث می‌شود در سطح بدن و به خصوص صورتش مقدار نامتعادلی مو رشد کند.
 
وحشتناک ترین ولی مهربان ترین همسر دنیا!! +عکس ، www.irannaz.com

به گفته راموس اغلب مردم از دیدن او عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهند و به او توهین می‌کنند. اما شرایط عجیب راموس هیچگاه مانعی برای او نبوده و ظاهر خشن او نتوانسته در شخصیت مهربانش تاثیر بگذارد.

لوسی نامزد راموس گفت : علی‌رغم اینکه چهره راموس وحشتناک به نظر می‌آید و او بسیار مهربان است و شخصیتی حساس دارد. به گزارش ایران ناز به نقل از ABC راموس گفت : توانسته‌ام با چهره‌ام کنار بیایم و قصدی برای تغییر آن ندارم.

حدس زدن نام شما از روی نام پدر و مادر!!!!!!!!!!!!!

این برنامه میتواند نام شما را از روی نام پدر و مادرتان حدس بزند . میتوانید امتحان کنید.

khande1 حدس زدن نام شما از روی نام پدر و مادر

دانلود فایل

پیدا کردن شماره تلفن خود با ماشین حساب!

ابتدا یك ماشین حساب آماده كنید تا با هم پیش رویم.ماشین حساب موبایل هم می شود.

۱.هفت رقم شماره ی تلفن خود را در نظربگیرید.

۲.حالا سه رقم اول آن را وارد ماشین حساب كنید.یعنی اگر تلفن شما ۱۲۳۴۵۶۷ باشد ۱۲۳ را در ماشین حساب وارد كنید.

۳.حالا این سه رقم را در ۸۰ ضرب كنید و حاصل را با ۱ جمع كنید.

۴.عدد به دست آمده را در ۲۵۰ ضرب كنید.

۵.حالا چهار رقم پایانی تلفن خود رابا عدد به دست آمده جمع كنید. یك بار دیگر چهار رقم پایانی شماره ی خود را با آن جمع كنید.

۶.عدد ۲۵۰ را از حاصل به دست آمده كم كنید.

۷.حالا حاصل را تقسیم بر ۲ كنید.

حالا این شماره برای شما آشنا نیست؟


پادشاهی

پادشاهی، حکیمان را فرا خواند و گفت: مرا چیزی بیاموزید که اگر بسیار غمگین باشم، در آن نگاه کنم و غم دل از بین برود و اگر بسیار شاد باشم، در آن نگاه کنم و فریفته روزگار نگردم. حکیمان مدتی مشورت کردند و سرانجام، نگینی بر انگشتری او ساختند که روی آن نوشته شده بود: این نیز بگذرد


تصاوير ديدني

براي ديدن تصاوير ومشاهده آن به ادامه مطلب برويد........
ادامه نوشته

زندگی نامه ی یغمای جندقی

ابوالحسن یغمای جندقی در سال 1196 هـ.ق. در «خور» متولد شد . وی فرزند حاج ابراهیم قلی بود. او در دوران کودکی گوسفندان پدر را به چرا می برد. روزی از روزها که با دوستان خود به چرانیدن گوسفندان مشغول بود، ناگهان از دور امیراسماعیل خان عرب عامری حکمـران منطقـه با لشکریانش نمـودار شد. همه کودکان از سر راه گریختند ولی وی در جای خود باقـی ماند. امیر با تعجّب نامش را پرسید و او به نظم چنین پاسخ داد:                 

                    « ما مردمک خوریم                      از علم و ادب دوریم »

امیر از این سخن خوشش آمد و چون به خور آمد، ازحاج ابراهیم قلی خواست که فرزنـدش رحیم را جهت تعلیم و تربیت به او بسپارد. رحیم در دستگاه امیر عامری با استعـدادی که داشت مراحـل مقدماتی آمـوزش را طی کرد و بعد از مدّتی منشی امیر گردیـد. بعد از اینکه امیر اسماعیل از قـوای دولتی شکست خورد به سمت خراسان متواری گشت، و جندق و بیابانک نیز ضمیمه ایالت سمنان گردید و ذوالفقارخان سمنانی حکمران آن منطقه بر این ولایت نیز مسلط شد.در همین هنگام یغما نخست بعنوان سرباز عادی و سپس بعنوان منشی در دستگاه ذوالفقار خان بکار مشغول شد. بعد از چند سال اقامت در سمنان، خشکسالی بی سابقه ای در آن مناطق پیدا شد که بیشتر مردم از دادن مالیات عاجـز شدند . یغما را به وساطـت نزد ذوالفقـار خان فرستادنـد لیکـن او نه تنها وساطت یغما را قبول نکرد او را به چوب بست و تمام اموال او را نیزتوقیف کرد . بعد از این وقایع شاعر از سمنان گریخت و مدّتی را در شهرهای قم و اصفهان و مشهد گذرانـد و سپس راهـی تهران شد. در تهران با حاج میـرزا آقاسـی صدر اعظم محمد شاه و با شعرای معروف آن عصر همچون قاآنی و فروغی بسطامی آشنا شد. حاج میرزا آقاسی بدلیل ارادتی که نسبت به یغما پیدا کـرده بود ، او را به وزارت حکومت کاشان منصوب نمود.

یغما در اواخر عمر خود به جندق و بیابانک بازگشت و در خور ساکن شد . لیکن در سایر دهات بیابانک از قبیل بیاضه، گرمه، جندق و اردیب نیز برای خود آب و املاکی فراهم نمود که بخش اعظم آن را قبل از فوتش، وقف بر عزاداری حضرت سیدالشّهـدا (ع) نمـود و قسمتی دیگـر را به اولادش بخشید. سرانجام یغما به سال 1276هـ. ق بعد از هشتاد سال زندگانی در خور وفات یافت و در بقعه امام زاده سید داود به خاک سپرده شد.

ترفند افزایش سرعت اینترنت

تا حالا شده از سرعت پایین اینترنت و دانلود ناراضی باشید ؟ مسلما جواب اکثر کاربرایی که از Dial Up استفاده میکنند "بله" هست.این توضیحات در مورد ویندوز XP هستند و بر روی سیستم عامل ایکس پی تست شده اند.

استارت منو را کلیک کنید بعد کنترل پنل را باز کنید در پنجره کنترل پنل روی ایکون Phone and Modem Options کلیک کنید تا پنجره مربوطه باز شود در این پنجره به سربرگ Modems رفته و مودم خود را انتخاب کنید دقت کنید که اگر در این پنجره چند گزینه دارید و نوع مودم خود را هم نمیدونید ببینید کدام گزینه با Com3 معرفی شده همان گزینه را انتخاب کنید بعد کلید Properties را بزنید تا پنجره مربوط به مودمتان باز شود در این پنجره به سربرگ Advanced بروید و در کادر Extra initialization commands عبارت AT&FX را با حروف بزرگ تایپ کنید سپس پنجره های باز شده را ok کنید . تا اینجا مربوط به سرعت اینترنت بود ادامه مطلب مربوط میشه به سرعت دانلود . برای بالا بردن سرعت دانلود ابتدا استارت منو را باز کرده سپس بر روی کنترل پنل کلیک کنید تا پنجره کنترل پنل باز شود در این پنجره بر روی ایکون Display کلیک کنید تا پنجره Display Properties باز شود سپس در این پنجره به سربرگ Desktop رفته و کلید Customize Desktop را بزنید تا پنجره Desktop Items باز شود در این پنجره به سربرگ Web رفته و کلید Properties را بزنید تا پنجره My Current Home Page Properties باز شود در این پنجره به سربرگ Download بروید و گزینه Limit hard-disk usage for this page to را فعال کرده و مقدار عددی آن را از 500 به 5000 تغییر دهید . حالا به اینترنت وصل شوید و سرعت اینترنت خود را امتحان کنید.

خلاقیت های بامزه و دیدنی با میوه ها

اگر یه چیزایی برعکس شه!

دهه فجر

دانلود كتاب

براي دانلود كتاب روي ادامه مطلب كليك كنيد

كتاب راه روشن كتاب موبايل             كتاب جاوا

 

ادامه مطلب+

 

آهنگ برنامه کودک zoro

برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید

مداحی

خیمه در خیمه بی قرارم ،ازغم فردا ناله دارم،این شب آخر ای دل ستانم،غصه می بارد از دیده گانم

 Taheri-Mazlomane.com (38).mp3

Size : 2344 Kb

 

من که وقف عاشقی کردم سرم را زینبم،پاسداری کن پس از من سنگرم را زینبم

 Taheri-Mazlomane.com (39).mp3

Size : 954 Kb

دوباره گریه،آه وزاری،دوباره اشک وسوگواری، دوباره عشق وبی قراری،دوباره ماه عزاداری

 Taheri-Mazlomane.com (4).mp3

Size : 1705 Kb

شعله ور شده خیمه های تو پابه پای دل زینب،در سکوت شب گمشده دیگه ناله های دل زینب

 Taheri-Mazlomane.com (40).mp3

Size : 898 Kb

   ای آرزویم شام گیسویت بی تو سحر شد

 Taheri-Mazlomane.com (41).mp3

Size : 1461 Kb

از روزی که دنیا بوده ، اینجا وادی موعوده ،می کشه بار امانتشو وا زینب

 Taheri-Mazlomane.com (5).mp3

Size : 1857 Kb

   

کربلا دارد شور ماتم، میشود بر پا خیمه غم

 Taheri-Mazlomane.com (6).mp3

Size : 1833 Kb

 

بازی آنلاین پرندگان خشمگین

برای مشاهده و بازی کردن به ادامه مطلب بروید
ادامه نوشته

کامل ترین مرجع خطا های مودم

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید................

 

 

ادامه نوشته

بازی گارفیلد

این بازی بر روی گوشی هایی که فرمت جاوا دارن نصب و باز می شود.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.......

ادامه نوشته

فرهنگ شیراز

 برای دانلودفایل Wordفرهنگ شیراز  کلیک کنید

.........................................................................................................................................

الفبای خوشبختی......

 A – Accept : پذیرا باشید:
دیگران را همانگونه که هستند بپذیرید ، حتی اگر برایتان مشکل باشد که عقاید ، رفتارها و نظرات آنها را درک کنید.

 

                                                 درادامه مطلب..

ادامه نوشته

اگر عشق این است ، به عاشق نبودنم افتخار می کنم !!!

شنیده بودم که عشق با شعف همراه است اما ، از شنیدن اینکه فرهاد ها از عشق شیرین ها خود را می کشتند و مجنون ها بخاطر عشق لیلی ها از کار و زندگی می افتادند هیچ گاه به شعف نمی رسیدم و در هیچ یک از این ها عشق الهی را نمی دیدم . هر چند که اطرافیانم همواره ، خواهانِ عشق بودند اما همیشه با افتخار می گفتم : " اگر این اسارت ، عشق است ، من هیچ گاه خواهانِ عشق نیستم . "

در ادامه مطلب.. 

ادامه نوشته

شب تولد

براي دانلود آهنگ  اینجا کلیک كنيد

بازی آنلاین

 بازی تنیس روی میز ، بازی پینگ پنگ سادهبازی شكار پرنده ، شكارچی پرنده شیطونبازی زیبای مهارتهای قواصی و حوادث جالب

 بازی زیبای هلی كوپتر قهرمانبازی ماشین ، موتور ، پرش از روی مانعبازی اتومبیل و پیدا كردن جای پارك در پاركینگ

بازی اتومبیلرانی رالی استراتژیك بازی كودك زرنگ باهوشبازی بزن بزن و دعوای محلی روی میز تحریر

بازی مسابقات پنالتی فوتبالبازی موشك فضایی جنگندهبازی مسابقات تیر و كمان

بازی مكعب و دیواره های مزاحمبازی پرتاب پنگوئن با ضربهبازی خرگوش فضایی

بازی غورباقه مگس خواربازی دانه خورمحافظ جنگجو

بازی تنیس روی میز ، پینگ پنگ فانتزینقطه بازیجدا كننده رنگ ها - قرمز و آبی

بازی بیلیاردبازی حباببازی جورچین تصویری

بازی هلی كوپتر و موانعبازی پارك دوبل اتومبیلبازی هلی كوپتر موشك زن

بازی اتومبیلرانی رالیبازی تونل های تو در توبازی خانه سازی

بازی سفینه فضایی

بازی اتومبیلرانی رالی استراتژیكبازی هلی كوپتر و موانع



تصاوير طراوت و زيبايي

زندگی به معنی:

شب آرامی بود
می روم در ایوان، تا بپرسم از خود
زندگی یعنی چه؟
مادرم سینی چایی در دست
گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من
خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا
لب پاشویه نشست
پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد
شعر زیبایی خواند ، و مرا برد، به آرامش زیبای یقین
:با خودم می گفتم
زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست
زندگی ، آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟
هیچ !!!
زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند
شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری
شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت
زندگی درک همین اکنون است
زندگی شوق رسیدن به همان
فردایی است، که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی، و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
شاید این خنده که امروز، دریغش کردی
آخرین فرصت همراهی با، امید است
زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک
به جا می ماند
زندگی ، سبزترین آیه ، در اندیشه برگ
زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود
زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر
زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ
زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق
زندگی، فهم نفهمیدن هاست
زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود
تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست
آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست
فرصت بازی این پنجره را دریابیم
در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم
پرده از ساحت دل برگیریم
رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم
زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است
وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست
زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند
چای مادر، که مرا گرم نمود
نان خواهر، که به ماهی ها داد
زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم
زندگی زمزمه پاک حیات ست ، میان دو سکوت
زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست
لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست
من دلم می خواهد
قدر این خاطره را دریابیم
.برگرفته از وبلاگ گل های golhayejamaran.blogfa.com